• 1-3 տարեկաններ
  • 3-5 տարեկաններ
  • 5-7 տարեկաններ
  • 7 և բարձր տարիքի երեխաներ
  • Լավ վարվեցողության դասեր
  • Ծնողներին
  • Նոր տարի
Փոքրիկ.am
  • Մանկական գրականություն
    • Հայ գրողներ
    • Հանելուկներ
    • Հեքիաթներ
    • Վեպեր, վիպակներ
  • Մտքի զարգացում
    • Վիկտորինա
    • Ստվերներ
    • Գլուխկոտրուկներ
      • Ճապոնական խաչբառներ
      • Ստերեոգրամմա
      • Գտիր տարբերությունը կամ նմանությունը
      • Լաբիրինթոսներ
      • Հետաքրքիր խնդիրներ
      • Խնդիրներ լուցկու հատիկներով
      • Սուդոկու
        • Հեշտ
        • Միջին
    • Ինչուիկ
    • Փոքրիկ նկարիչ
      • Ներկիր ինքդ
      • Ինչպես նկարել
      • Կետից կետ
      • Համակարգչային աշխատասեղանի նկարներ (wallpaper)
      • Շրջանակներ նկարների համար
      • Ֆոտոշոփի շաբլոններ
    • Հետաքրքիր փորձեր
    • Լավ վարվեցողության դասեր
    • Դիդակտիկ քարտեր
  • Հմուտ ձեռքեր
    • Աշխատանքներ թղթով
      • Խառը ստեղծագործություններ թղթից
      • Կիրիգամի
      • Քվիլլինգ
        • Տեսադասեր
      • Պապյե-մաշե
      • Օրիգամի
      • Մոդուլային օրիգամի
    • Ծեփ
      • Ծեփ խմորից
      • Ծեփ պլաստիլինից
    • Խառը պատրաստվածքներ
    • Պատրաստվածքներ խեցիներից
    • Տիկնիկներ ձեռնոցներից
    • Ամանորի զարդեր
    • Գործեր պլաստիկ շշերից
    • Փափուկ խաղալիքներ
    • Տիկնիկային թատրոն
    • Փոքրիկ աճպարար
  • Մուլտիմեդիա
    • Տեսանյութեր
      • Հայալեզու տեսանյութեր
      • Հեքիաթի աչքերով
      • Գրքասեր
    • Խաղեր
  • Ծնողներին
    • Անվտանգ մանկություն
    • Մանկական հոգեբանություն
    • Մանկական միջոցառումներ
    • Հետաքրքիր խոհանոց
No Result
View All Result
  • Մանկական գրականություն
    • Հայ գրողներ
    • Հանելուկներ
    • Հեքիաթներ
    • Վեպեր, վիպակներ
  • Մտքի զարգացում
    • Վիկտորինա
    • Ստվերներ
    • Գլուխկոտրուկներ
      • Ճապոնական խաչբառներ
      • Ստերեոգրամմա
      • Գտիր տարբերությունը կամ նմանությունը
      • Լաբիրինթոսներ
      • Հետաքրքիր խնդիրներ
      • Խնդիրներ լուցկու հատիկներով
      • Սուդոկու
        • Հեշտ
        • Միջին
    • Ինչուիկ
    • Փոքրիկ նկարիչ
      • Ներկիր ինքդ
      • Ինչպես նկարել
      • Կետից կետ
      • Համակարգչային աշխատասեղանի նկարներ (wallpaper)
      • Շրջանակներ նկարների համար
      • Ֆոտոշոփի շաբլոններ
    • Հետաքրքիր փորձեր
    • Լավ վարվեցողության դասեր
    • Դիդակտիկ քարտեր
  • Հմուտ ձեռքեր
    • Աշխատանքներ թղթով
      • Խառը ստեղծագործություններ թղթից
      • Կիրիգամի
      • Քվիլլինգ
        • Տեսադասեր
      • Պապյե-մաշե
      • Օրիգամի
      • Մոդուլային օրիգամի
    • Ծեփ
      • Ծեփ խմորից
      • Ծեփ պլաստիլինից
    • Խառը պատրաստվածքներ
    • Պատրաստվածքներ խեցիներից
    • Տիկնիկներ ձեռնոցներից
    • Ամանորի զարդեր
    • Գործեր պլաստիկ շշերից
    • Փափուկ խաղալիքներ
    • Տիկնիկային թատրոն
    • Փոքրիկ աճպարար
  • Մուլտիմեդիա
    • Տեսանյութեր
      • Հայալեզու տեսանյութեր
      • Հեքիաթի աչքերով
      • Գրքասեր
    • Խաղեր
  • Ծնողներին
    • Անվտանգ մանկություն
    • Մանկական հոգեբանություն
    • Մանկական միջոցառումներ
    • Հետաքրքիր խոհանոց
No Result
View All Result
Փոքրիկ.am
No Result
View All Result

Մանկական վախեր. Ինչի՞ց են վախենում երեխաները

Ծնողներին, Մանկական հոգեբանություն
Կիսվել ՖեյսբուքումՈւղարկել Տելեգրամով
image_print

20130126154022Վախի զգացումն առաջանում է վտանգի սպառնալիք հանդիսացող երևույթներին ի պատասխան։ Սակայն, երեխաների մոտ տարածված են ներշնչանքով առաջացած վախերը։ Դրանց աղբյուրները երեխաներին շրջապատող մեծահասակներն են, որոնք թե՛ ֆիզիկապես, թե՛ հոգեպես չափազանցնում են (իրական կամ ենթադրյալ) վտանգի աղբյուրը։ Ներշնչված վախերն առաջանում են նաև այն ժամանակ, երբ նրա ներկայությամբ մեծահասակները խոսում են հիվանդությունների, հրդեհների, սպանությունների, մահվան և այլնի մասին։

Հոգեբաններն առանձնացնում են երեխաների մոտ վախի առաջացման մի քանի գործոն ևս։ Մեծ քաղաքների կառուցումը՝ ուրբանիզացիան։ Մեծ քաղաքի պայմաններում երեխաներն իրենց միայնակ են զգում, նրանք դժվարությամբ են մշտական ընկերներ գտնում և նրանց համար բարդ է ինքնուրույն զբաղմունք գտնելը։ Բացի այդ, երբեմն երեխաները տառապում են մեծերի չափազանցրած հոգածությունից։ Միգուցե տարօրինակ հնչի, բայց վախի զգացում կարող է առաջացնել շրջապատից մեկուսացած, լավ կահավորված բնակարանը։ Անհրաժեշտ է ապահովել երեխայի շփումը շրջապատի հետ՝ նման վախերից խուսափելու համար։ Անհանգստություն է առաջանում նաև այն երեխաների մոտ, ովքեր բավականաչափ չեն շարժվում, չեն մասնակցում խմբակային խաղերի։ Չէ՞ որ խաղը երեխայի վախերը հաղթահարելու լավագույն միջոցն է։
Շատ երեխաների մոտ վախի առաջացման պաճառը մայրն է, ավելի շուտ՝ նրա սխալ մոտեցումը ընտանիքին։ Երեխաներն ավելի շատ վախեր են ունենում, երբ կարծում են, որ տան գլխավորը մայրն է, ոչ թե հայրը։ Աշխատող և «գլխավոր անդամ» մոր նյարդա-հոգեբանական լարվածությունը փոխանցվում է նաև երեխաներին։ Երեխաների հուզական աշխարհի վրա վատ ազդեցություն է ունենում նաև մոր շուտ աշխատանքի վերադառնալու ձգտումը։
Որպեսզի երեխան սկսի ինչ-որ բանից վախենալ, բավական է, որպեսզի ծնողները վիճեն։ Վախի առաջացումը կախված է նաև ընտանիքի կազմից։ Ավելի strahi-u-detejշատ վախեր ունենում են ընտանիքի միակ երեխաները, որոնք ծնողական խնամքի ու անհանգստության միակ կենտրոնն են։
Փոքրիկի մոտ վախի զգացման պատճառ կարող է հանդիսանալ հղի ժամանակ մոր մոտ առկա հուզական սթրեսսը, հղիության ընթացքում ընտանիքում առկա կոնֆիլկտային իրավիճակը։
Մինչև 7 տարեկան երեխաների մոտ հիմնականում առկա են բնական վախերը, որոնք հիմնված են ինքնապաշտպանութան բնազդի վրա։ 7-10 տարեկանում բնական և սոցիալական վախերը հավասար ազդեցություն ունեն երեխայի վրա (միայնության զգացում, պատիժ, ուշացում)։
Դասակարգենք վախերը.
Կյանքի առաջին տարի
– վախ նոր շրջապատից
– մայրիկից հեռանալու վախ
– վախ օտարների նկատմամբ
1-ից 3 տարեկանների վախ
– վախ մթությունից (այս տարիքի հիմնական վախը)
– մենակ մնալու վախ
– գիշերային վախեր
3-ից 5 տարեկանի վախ
– միայնակ մնալու վախ
– վախ մթությունից
– վախ փակ տարածությունից
– վախ հեքիաթային հերոսներից (որպես կանոն, այս հասակում հեքիաթային հերոսներն ասոցացվում են իրական անձանց հետ)
5-ից 7 տարեկանի վախ
– վախ աղետներից (հրդեհ, խորություն և այլն)
– ծնողների կողմից պատժվելու վախ
– վախ կենդանիներից
– վախ վատ երազներից
– վախ մահից
– վախ ուշանալու պատճառով
– որևէ հիվանդությամբ վարակվելու վախ։
Ահա մի քանի խորհուրդ, որոնք կօգնեն նվազեցնել երեխայի մոտ վախերի ու անհանգստության առաջացման պատճառները։
Հղիության ժամանակահատվածում խուսափեք քննությունների, դիպլոմային աշխատանքների ու դիսերտացիաների հանձնումից և այլ սթրեսսային strahi-u-detejիրավիճակներից։ Այս ժամանակահատվածը հարմար չէ նաև հարաբերություններ պարզելու համար։
Հիշեք, որ դուք առաջին հերթին գործարար կին չեք, այլ մայր։ Աշխատանքի վայրում եղեք խիստ, կտրուկ ու վճռական, իսկ տանը՝ քնքուշ, սիրող, անմիջական, ուշադիր։
Երեխան չպետք է իրեն զգա ո՛չ «Մոխրոտ» և ո՛չ էլ «ընտանիքի կուռք», ոսկե միջինը ամենահարմար տարբերակն է։
Հնարավորություն տվեք երեխային շատ ստեղծագործել, զբոսնել, վազվզել, հաճախ հյուր հրավիրեք նրա հասակակից ընկերներին։
Երեխային մի՛ վախեցրեք գայլերով, ոստիկաններով, բժիշկներով և այլն։ Չէ՞ որ փոքրիկը լուրջ է ընդունում այն ամենը, ինչը մեզ համար աննշան ու անէական է։
Միասին նկարչության համար ժամանակ գտեք։
Խաղացեք ողջ ընտանիքով։
Երեխային ընդունեք այնպիսին, ինչպիսին նա կա։ Մի՛ համեմատեք նրան այլ երեխաների հետ։
Սիրեք Ձեր փոքրիկին, մի՛ մոռացեք գրկել նրան։
Երեխան պետք է դառնա ընտանիքի լիիրավ անդամ՝ իր իրավունքներով ու պարտականություններով։
Ձեր փոքրիկի համար իսկական ընկեր եղեք։

Բարեբախտաբար, մանկական վախերը հիմնականում պայմանավորված են տարիքային առանձնահատկություններով և ժամանակի ընթացքում անցնում են։ Սակայն ծնողները պետք է ձգտեն, որպեսզի այդ վախերը չդառնան հիվանդագին և արագ անցնեն։ Ի՞նչ անել նման դեպքերում։ Եթե Ձեր երեխան վստահում է Ձեզ և Դուք համբերատար եք, ապա կարելի է փուլային աշխատանքի միջոցով ազատվել վախերից։

Նկարում ենք վախերը

Նկարչության յուրաքանչյուր պարապմունքը պետք է իրականանա հանգիստ մթնոլորտում և տևի մոտ 30-40 րոպե։ Մինչ պարապմունքը երեխային հնարավորություն տվեք ինքնուրույն խաղալ, նրա հետ վստահության մթնոլորտ ստեղծեք։ Այնուհետ կարելի է զրուցել երեխայի հետ։ Զրույցի նպատակը 485_0431երեխայի վախերը հայտնաբերելն է։ Սա կարելի է իրականացնել խաղի միջոցով։ Ցանկալի է նստել երեխայի կողքին, ոչ թե դիմացը։ Չպետք է մոռանալ ժամանակ առ ժամանակ երեխային հուսադրելը։ Հարցրեք. «Դու վախենո՞ւմ ես, թե չե՞ս վախենում…» ու սպասեք պատասխանի։ Որոշ դադարից հետո կարելի է անցնել հաջորդ հավականական վախին, ընդ որում «վախենում ես, թե չես վախենում» հարցը պետք է միայն ժամանակ առ ժամանակ կրկնել։ Եթե երեխան հերքում է բոլոր վախերը, խնդրեք նրան պատասխանել ոչ թե միայն «այո» կամ «ոչ», այլ ամբողջությամբ՝ «Ես մթությունից չեմ վախենում»։ Կողմնորոշվելու համար կարելի է հարցերի ցուցակ կազմել («Դու վախենո՞ւմ ես, թե՞ ոչ. երբ մնում ես մենակ, այս մարդկանցից, մայրիկից կամ հայրիկից, բժշկից, հիվանդալ, կախարդից, մթությունից, գայլից, արջից, այլ կենդանիներից, ավտոմեքենաներից, գնացքներից, մեծ բարձրությունից, ջրից, հրդեհից, երբ արյուն է գալիս, երբ ցավում է, սրսկվելուց, մետրոյից, վերելակից, և այլն»), բայց ցանկալի է հարցերը տալուց դրանք չկարդալ թղթից։ Զրույցը ցանկալի է ավարտել որևէ շարժական խաղով, որին կմասնակցեք երկուսով։
Այնուհետև երեխային առաջարկեք նկարել այն առարկան, որը նա առաջինն է ասոցացրել վախի հետ։ Ցանկալի է նկարել ջրաներկով կամ ֆլոմաստերով։ Պատահում է, որ միայն մի քանի օր անց է փոքրիկը որոշում իր վախը փոխանցել թղթին։ Օգնեք նրան։ Նկարեք միևնույն թղթի վրա՝ յուրաքանչյուրդ այդ «վախենալու» առարկայի ձեր պատկերացումը։ Նկարչությունից հետո երեխային խնդրեք պատմել այն մասին, թե ի՞նչ է պատկերված նկարի վրա։ Այնուհետև փոքրիկին պետք է անպայման խրախուսել, սեղմել ձեռքը, խաղալիք նվիրել։ Իսկ հետո չմոռանաք ասել, որ նրա վախերով նկարը կմնա Ձեզ մոտ (փակված կլինի դարակում, փոստով կուղարկեք հեռու և այլն)։ Կարևորը՝ երեխային ազատեք այդ վախերից։ Քննարկումից հետո, երեխային առաջարկեք խաղալ որևէ խաղ, որտեղ նա անպայման պետք է հաղթանակող լինի։

Նման զբաղմունքների համար անհրաժեշտ կլինի մոտ 2 շաբաթ։ Այս ընթացքում նկարված բոլոր նկարների մեջ կլինեն այնպիսինները, որտեղ դեռ երեխան չի կարողացել հաղթահարել վախը։ Նրան առաջարկեք նույն պատկերը նկարել այնպես, որտեղ երևա, որ նա չի վախենում։ Օրինակ, որտեղ ոչ թե երեխան է փախչում գայլից, այլ գայլը՝ երեխայից։ Այս ժամանակահատվածում կազմակերպեք հնարավորինս շատ շարժական խաղեր, զբոսանքներ, էքսկուրսիաներ և խուսափեք ընտանիքում կոնֆլիկտային իրավիճակներից։
Նկարների միջոցով կարելի է հեռացնել վախերը, որոնք ծնվել են երևակայության արդյունքում, որոնք երբեք չեն իրականանա, բայց, ըստ երեխայի, կարող են տեղի ունենալ։ Երբեմն հնարավոր է լինում այս միջոցով ազատվել նաև այն վախերից, որոնց հիմքը իրականում վաղուց տեղի ունեցած իրադարձություններն են։ Եթե երեխային վնաս պատճառած իրադարձությունները ոչ վաղ անցյալում են տեղի ունեցել (շունը կծել է, հրդեհ և այլն) և երեխայի մտքում դեռ թարմ են, ապա այդպիսի վախերից պետք է ազատվել խաղի միջոցով։

Առարկայական-դերային խաղեր

Հոգեբանական ուղղվածություն ունեցող խաղերը երեխայի ներաշխարհից թոթափում են վախի, անհանգստության և լարվածության ավելցուկները, որոնք առաջանում են մթության մեջ, փակ տարածությունում, անծանոթ միջավայրում հայտնվելիս։ Երեխան ավելի ինքնավստահ է դառնում և ազատվում է ավելորդ ամաչկոտությունից։

«Բռնոցի» խաղը հնարավորություն է տալիս երեխայից թոթափել հարձակման վախը, ծնողների պատժից վախը, ծնողների և երեխաների միջև ստեղծում է բարեկամական մթնոլորտ։ Խաղի իմաստը. խաղային տարածքը սահմանափակվում է և այդ տարածքում դրվում են աթոռներ և այլ տարատեսակ իրեր։ Խաղավարը վազում է խաղացողների հետևից՝ փորձելով դիպչել նրանց թիկունքին։ Ում թիկունքին դիպչի, վարողը դառնում է նա։ Խաղային տարածքից դուրս գալուց ևս խաղացողը դառնում է խաղավար։ Խաղի ընթացքը ուղեկցեք ուրախ գոչյուններով. «չես հասնի», «դե փորձի ինձ բռնել» և այլն։ Բացի այդ, արդյունքի հասնելու համար ցանկալի է պարտվել երեխաներին։

1368801216_child-curtains«Պահմտոցի» խաղի օգնությամբ կարելի է ազատվել մթության, միայնության, փակ տարածքում հայտվնելու վախերից։ Նախօրոք նշեք տեղերը, որտեղ թաքնվել չի կարելի։ Այնուհետև լույսը պետք է անջատել և միացված պետք է մնա միայն գիշերային լուսամփոփը։ Խաղավարը բնակարանում շրջում է՝ թաքնված խաղացողներին կեղծ սպառնալիքներ տալով։ Թաքնվողները լուռ նստում են մթության մեջ՝ աշխատելով իրենց չմատնել։ Ցանկալի է, որ երեխան առաջինը լինի խաղավարը։ Դա կօգնի նրան հաղթահարել վախն ու կասկածամտության զգացումը։ Լավ արդյունք կարելի է ստանալ, երբ խաղավար մեծահասակները «հանձնվում» են, այդպես էլ չգտնելով թաքնված փոքրիկին։

Սրանք լոկ երկու օրինակներ են հնարավոր բազմաթիվ խաղերից, որոնք կարելի է հիշել դեռ մեր մանկությունից։ Մի վախեցեք ստեղծագործել և իմպրովիզներ անել խաղերի ընթացքում։ Կարևորը, որ խաղը երեխայի համար լինի հետաքրքիր և ուրախ։ Միայն հիշեք, որ խաղով պետք է հետաքրքրել, այլ ոչ թե ստիպել, որ երեխան խաղա։

Դերային խաղեր

Այս խաղերը հնարավորություն են տալիս թոթափել վաղուց գոյություն ունեցող վախերից։ Այստեղ երեխան խաղում է և դրական և բացասական հերոսների դերեր։ Հեքիաթային հերոսներին մարմնավորելով, երեխան կարող է դառնալ և՛ բարի հսկա, և՛ չար կախարդ։ Այսպիսի խաղերից հետո նա կդադարի առավա նման վախենալ, օրինակ, չար կախարդից։ Ձեր տունը դարձրեք բեմ, որտեղ երեխան ինքնուրույն կամ Ձեր օգնությամբ հեքիաթ կհորինի, և, հագնելով դերին համապատասխանող հագուստներ, կբեմականացնի այդ հեքիաթը։

Դիտումներ՝ 1,430
Պատանի
Սիրելի այցելու, եթե դու այլևս ՓՈՔՐԻԿ չես, այլ ՊԱՏԱՆԻ, եթե արդեն քո հետաքրքրությունների շրջանակն ընդլայնվել է և դու ուզում ես տարիքիդ համապատասխան հետաքրքիր հոդվածներ կարդալ, ապա «Պատանի եմ» կայքը հենց այն հարթակն է, որը կհագեցնի քո հետաքրքրասիրությունները։ Այստեղ դու կարող ես նաև ինքդ լինել հեղինակ, ունենալ ու վարել քո բլոգային էջը։ Միացի՛ր պատանիների թիմին։ Դարձի՛ր «Պատանի եմ» կայքի մի մասնիկը։
Նախորդ հոդվածը

Ինչպե՞ս նկարել երիցուկ

Հաջորդ հոդվածը

Ի՞նչ անել, երբ երեխան գողանում է

Հաջորդ հոդվածը

Ի՞նչ անել, երբ երեխան գողանում է

Մեկնաբանել Չեղարկել պատասխանը

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Նոր հոդվածներ

Անտառային հեքիաթ

5-7 տարեկաններ

Աշնանային գեղեցիկ մի օր ոզնի մայրիկը, իր երկու փոքրիկների հետ, գնաց անտառ՝ ձմռան համար պաշար հավաքելու։ Անտառում ոզնի մայրիկը սկսեց...

Կարդալ

Հեքիաթ թրթուրի մասին, ով երազում էր թռչել

3-5 տարեկաններ

Մի գեղեցիկ մարգագետնում էր ապրում թրթուրը։ Նա սողում էր գետնի, խոտերի ու տերևների վրա։ Նա շատ լավ էր սողում, բայց...

Կարդալ

Մատիկներով նկարչություն

1-3 տարեկաններ

Երբ երեխան նոր է ծանոթանում գույներին ու պատկերներին, երբ նրա համար դեռևս դժվար է մատիտ ու վրձին բռնել, մատիկներով նկարչությունն...

Կարդալ

Պատահական հոդված

7 և բարձր տարիքի երեխաններ

Եղևնի օրիգամի տեխնոլոգիայով

Օրիգամի տեխնոլոգիայով պատրաստենք եղևնի։ Անհրաժեշտ են՝ երկկողմանի կանաչ թուղթ, բաց երանգով թուղթ, մկրատ, սոսինձ։ Պատրաստման եղանակը բերված է տեսանյութում. http://youtu.be/PXPZX7yVyhI...

Կարդալ

Պիտակների ամպ

ամանոր ապլիկացիա գիրք գրադարան երեխա զատիկ զարդ էթիկետ էլեկտրոնային գիրք էլեկտրոնային գրադարան թուղթ ինչպե՞ս նկարել ինչպես նկարել լաբիրինթոս լուցկի խաղալիք խնդիր ծաղիկ հետաքրքիր հեքիաթ հմուտ ձեռքեր հոգեբանություն ձմեռ ձմեռ պապ ձնեմարդ մաթեմատիկա մանկական մանկական գրադարան մանկական հոգեբանություն մտքի զարգացում ներկիր ինքդ նկարել նկարիչ նկարչություն նոր տարի նվեր պլաստիլին տեխնոլոգիա տոնածառ տրամաբանություն փոքրիկ փոքրիկ նկարիչ փոքրիկ շրջմոլիկը քվիլլինգ օրիգամի
Փոքրիկ.am

© 2011-2023 Փոքրիկ.am

Կապ մեզ հետ

  • Հեռ.՝ +374 99 31 71 82
  • Տելեգրամ՝ @burnuchyan
  • Էլ. հասցե՝ ad***@po****.am

Հետևեք մեզ

No Result
View All Result
  • Մանկական գրականություն
    • Հայ գրողներ
    • Հանելուկներ
    • Հեքիաթներ
    • Վեպեր, վիպակներ
  • Մտքի զարգացում
    • Վիկտորինա
    • Ստվերներ
    • Գլուխկոտրուկներ
      • Ճապոնական խաչբառներ
      • Ստերեոգրամմա
      • Գտիր տարբերությունը կամ նմանությունը
      • Լաբիրինթոսներ
      • Հետաքրքիր խնդիրներ
      • Խնդիրներ լուցկու հատիկներով
      • Սուդոկու
    • Ինչուիկ
    • Փոքրիկ նկարիչ
      • Ներկիր ինքդ
      • Ինչպես նկարել
      • Կետից կետ
      • Համակարգչային աշխատասեղանի նկարներ (wallpaper)
      • Շրջանակներ նկարների համար
      • Ֆոտոշոփի շաբլոններ
    • Հետաքրքիր փորձեր
    • Լավ վարվեցողության դասեր
    • Դիդակտիկ քարտեր
  • Հմուտ ձեռքեր
    • Աշխատանքներ թղթով
      • Խառը ստեղծագործություններ թղթից
      • Կիրիգամի
      • Քվիլլինգ
      • Պապյե-մաշե
      • Օրիգամի
      • Մոդուլային օրիգամի
    • Ծեփ
      • Ծեփ խմորից
      • Ծեփ պլաստիլինից
    • Խառը պատրաստվածքներ
    • Պատրաստվածքներ խեցիներից
    • Տիկնիկներ ձեռնոցներից
    • Ամանորի զարդեր
    • Գործեր պլաստիկ շշերից
    • Փափուկ խաղալիքներ
    • Տիկնիկային թատրոն
    • Փոքրիկ աճպարար
  • Մուլտիմեդիա
    • Տեսանյութեր
      • Հայալեզու տեսանյութեր
      • Հեքիաթի աչքերով
      • Գրքասեր
    • Խաղեր
  • Ծնողներին
    • Անվտանգ մանկություն
    • Մանկական հոգեբանություն
    • Մանկական միջոցառումներ
    • Հետաքրքիր խոհանոց

© 2011-2023 Փոքրիկ.am