Ո՞ր քաղաքում է առաջին անգամ ի հայտ եկել մետրոն

1863թ. Մեծ Բրիտանիայի մայրաքաղաքում տեղի ունեցավ հիշարժան իրադարձություն՝ բացվեց աշխարհում առաջին մետրոյի գիծը։ Նրա ստեղծման միտքը հղացել է 1843թ. անգլիացի ինժեներ Պրիսոնը։ Սակայն այդ մտահաղացումը նա չկարողացավ շուտ իրականացնել։ Աշխատանքները տարվում էին բաց տարածքներում կամ ոչ շատ մեծ խորություններում։ Սկզբում ռելսերի վրայով երթևեկում էին շոգեքարշներ, և միայն 1906թ.-ից սկսեցին շահագործվել էլեկտրագնացքները։ 1912թ.-ին ամբողջ մետրոպոլիտենը «թարմացվեց»։
Հետաքրքրական է այն հանգամանքը, որ 19-րդ դարում Լոնդոնից հետո մետրո կառուցվեց ոչ թե մեծ ու խիտ բնակեցված մայրաքաղաքներում, այլ այդ ժամանակներում նահանգ հանդիսացող Աթենքում, Գլազգոյում ու Բուդապեշտում։

Ներկայումս մետրոյի լոնդոնյան գետնուղին խիստ փոփոխությունների է ենթարկվել, այժմ այն ունի ավելի քան 300 կայարան և բաժանված է քաղաքի կենտրոնը ծայրամասերին միացնող 6 հատվածների։

 

Ի դեպ…

001metro

Հայաստանում մետրոն սկսել է կառուցվել 1972թ.-ից և շահագործման է հանձնվել 1981թ.-ի մարտի 7-ից։ Ի սկզբանե մետրոն նախագծվել է որպես ստորգետնյա տրամվայի երթուղի, ապա վերափոխվել է մետրոյի։ Երևանի մետրոյի ուղիների ընդհանուր երկարությունը 12,1 կմ է, գործում է 10 կայարան։ Կայարաններից երեքը՝ Սասունցի Դավիթ, Գործարանային և Չարբախ կայարանները վերգետնյա են, մնացած յոթը՝ ստորգետնյա։

 

Երևանի մետրոպոլիտենի կայարանները

Կայարանի անվանումը Մուտքը/ելքը Շահագործման հանձնելու ամսաթիվը
Բարեկամություն Կիևյան խաչմերուկ 1981թ. Մարտի 7
Մարշալ Բաղրամյան Բաղրամյան փողոց, Սիրահարների այգի 1981թ. Մարտի 7
Երիտասարդական կայարան Իսահակյան և Աբովյան փողոցների խաչմերուկ 1981թ. Մարտի 7
Հանրապետության Հրապարակ Կառավարության 3-րդ մասնաշենք 1981թ. Դեկտեմբերի 26
Զորավար Անդրանիկ Տիգրան Մեծ պողոտա, Խորենացու և Ագաթանգեղոսի փողոցներ 1989թ. Դեկտեմբերի 2
Սասունցի Դավիթ Երկաթուղային կայարան 1981թ. Մարտի 7
Գործարանային 1-ին մաս 1983թ. Հուլիսի 11
Շենգավիթ Շենգավիթ 1985թ. Դեկտեմբերի 26
Գարեգին Նժդեհ Հրապարակ Գարեգին Նժդեհի հրապարակ 1987թ. Հունվարի 1
Չարբախ Չարբախ 1996թ. Դեկտեմբերի 26

Կիսվել Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on VKEmail this to someone
| 

Մեկնաբանություն չկա

Մեկնաբանել

Գրեք պակասող թիվը Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.