Տրամաբանական խնդիրներ

1. Այն ի՞նչն է, որ պատկանում է ձեզ, բայց ուրիշներն ավելի շատ են օգտագործում։
Անուն

2. Արդյոք աքաղաղը կարո՞ղ է իրեն թռչուն անվանել։
Ոչ, քանի որ աքաղաղը խոսել չգիտի։

3. Այն ի՞նչն է, որ կարելի է պատրաստել, բայց ուտել չի կարելի։
Դասերը

4. Քառակուսի սեղանի մի անկյունը կտրեցին։ Քանի՞ անկյուն ունի այժմ սեղանը։
Հինգ

5. Ի՞նչը չի մտնի ամենամեծ կաթսայի մեջ։
Կաթսայի կափարիչը

6. Տղան աջ ձեռքում բռնել է մեկ կիլոգրամ երկաթ, իսկ ձախում մեկ կիլոգրամ բամբակ։ Ո՞ր ձեռքն է ավելի ծանրաբեռնված։
Ձեռքերը համաչափ են ծանրաբեռնված։

7. Ո՞ր կենդանիներն են միշտ բաց աչքերով քնում։
Ձկները

8. Գյուղացին պետք է գետի մի ափից մյուսը տեղափոխեր գայլին, այծին ու կաղամբ։ Սակայն նավակի մեջ կարող են տեղավորվել միայն գյուղացին և կամ գայլը, կամ այծը, կամ կաղամը։ Սակայն, եթե գայլին այծի հետ թողնեն ափի վրա, գայլը կուտի այծին, իսկ եթե այծին ու կաղամբը թողնեն ափի վրա՝ այծը կուտի կաղամբը։ Ինչպե՞ս պետք է վարվի գյուղացին։
Լուծում 1. Գյուղացին, այծին տեղափոխելով մյուս ափ, վերադառնում է ու նավակի մեջ տեղադրում գայլին։ Գայլին թողնելով մյուս ափին, գյուղացին կրկին նավակի մեջ է վերցնում այծին։ Վերաառնալով մյուս ափը, այծին իջեցնում է և նավակի մեջ բեռնելով կաղամբը, այն տեղափոխում է գայլի մոտ, ապա վերադառնում այծի հետևից։

Լուծում 2. Գյուղացին առաջինը տեղափոխում է այծին ու դատարկ նավակով վերադառնում մյուս ափ։ Այնտեղ նա վերցնում է կաղամբը ու բերում այն այծի մոտ, ապա այծի հետ վերադառնում դեպի գայլը։ Այծին թողնելով ափին, գայլին տեղափոխում է կաղամբի մոտ, ապա վերադառնում այծի հետևից։

9. Ինչո՞ւ մացառախոզը չի կարող խեղդվել։
Մացառախոսի փշերը սին են։

10. Ո՞րն է ամենաբարձր խոտը։
Բամբուկը

11. Աննան թիվ մտապահեց։ Այդ թվին ավելացրեց 2, հանեց 4, արդյունքը բազմապատկեց 3-ով, ապա բաժանեց 2-ի։ Ստացավ 9։ Ի՞նչ թիվ է մտապահել Աննան։
8

12. Սոճու վրա 40 նարինջ էր աճել։ Նրանցից 10-ը հասունացավ ու ցած ընկավ։ Քանի՞ նարինջ մնաց սոճու վրա։
Սոճու վրա նարինջ չի աճում։

13. Լուսամփոփի վրա կար 20 լամպ։ Դրանցից 5-ը փչացավ։ Քանի՞ լամպ մնաց լուսամփոփի վրա։
20 լամպ՝ 15 աշխատող և 5 փչացած։

Կարենն ու Կարինեն միասին քայլեցին 5կմ։ Քանի՞ կիլոմետր քայլեց նրանցից յուրաքանչյուրը։
ԵՎ Կարենը, և Կարինեն քայլեցին 5-ական կիլոմետր։

14. Իմ հայրը որդի ունի, բայց ես եղբայր չունեմ։ Այդ ինչպե՞ս։
Իմ հոր որդին ես եմ։

15. Սոնան 5 տարեկան է, իսկ Սուրենը՝ 7։ Որքա՞ն կլինի նրանց տարիքային տարբերությունը 3 տարի հետո։
2 տարի

16. Կաղնու վրա կա 7 ճյուղ, իսկ յուրաքանչյուր ճյուղի վրա՝ 3 կոն։ Քանի՞ կոն է աճում կաղնու վրա։
Կաղնու վրա կոն չի աճում։

17. Մի ջայլամը թռավ դեպի լճակը 5 րոպեում, իսկ մյուսը՝ 10 րոպեում։ Ո՞ր ջայլամն ավելի արագ թռավ։
Ջայլամները չեն թռչում։

Կիսվել սոց. ցանցերում
| 

5 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել
  1. Pingback: 16-20.04.18 աշխատակարգ — Մարինե Մխիթարյան(ՄՄՄ) 14/04/2018

    […] 12: 15-12:55-երգ/մաթեմատիկա(տրամաբանական խնդիրներ) […]

  2. Pingback: 23-27.04.18 — Մարինե Մխիթարյան(ՄՄՄ) 25/04/2018

    […] 12: 15-12:55-երգ/մաթեմատիկա(տրամաբանական խնդիրներ) […]

  3. Pingback: 2-5 մայիսի, աշխատակարգ — Մարինե Մխիթարյան(ՄՄՄ) 28/04/2018

    […] 12: 15-12:55-երգ/մաթեմատիկա(տրամաբանական խնդիրներ) […]

  4. Pingback: Աշխատանքային նախագիծ | Հասմիկ Ղազարյանի բլոգ 05/05/2018

    […] Բանավոր մաթեմատիկա՝  Գլուխկոտրուկներ […]

  5. Pingback: Աշխատակարգ — Մարինե Մխիթարյան(ՄՄՄ) 18/05/2018

    […] 12: 15-12:55-երգ/մաթեմատիկա(տրամաբանական խնդիրներ) […]

Մեկնաբանել

Գրեք պակասող թիվը Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.