Զարգացման կենտրոններ. «Մի՞թե արժե, իսկ միգուցե պետք չէ՞»

295a1ceaf71243749698499d2975Վերջին հինգ տարիների ընթացքում աստիճանաբար ավելանում է մանկական զարգացման կենտրոնների թիվը, որոնք խոստանում են ծնողներին, որ իրենց կենտրոն հաճախելու դեպքում, նրանց երեխաներից «հանճարներ կպատրաստեն»: Ստորև կներկայացվեն մի քանի խորհուրդներ, որոնք կհեշտացնեն ծնողների գործը փոքրիկի համար զարգացման կենտրոն ընտրելիս.

Ո՞ր տարիքից է անհրաժեշտ երեխային տանել զարգացնող կենտրոն.

1232,5 տարեկանից սկսած երեխաներին կարելի է տանել մանկական զարգացնող կենտրոններ: Այս տարիքում անհրաժեշտ է տալ որքան հնարավոր է շատ ինֆորմացիա մեզ շրջապատող երևույթների մասին, թույլ տալ շփվել երեխաների հետ, մանկավարժներից ստանալ տվյալ տարիքին համապատասխան գիտելիքներ: Զարգացման կենտրոններում գործում է համալիր ծրագիր՝ հիմնականում բաղկացած 4 բաժնից.
• երաժշտական ունակությունների զարգացման խմբակ,
• ստեղծագործական ունակությունների բացահայտման խմբակ,
• նախապատրաստում դպրոցին,
• մտավոր ունակությունների զարգացման խմբակներ.
Այս տարիքում զարգացման կենտրոնների մասնագետներն աշխատանքներ են տանում երեխայի խոսքի զարգացման, սոցիալականացման, տարեկիցների հետ շփման հմտությունների ձևավորման ուղղությամբ: Փոքրիկները երեխաների հետ նկարում են, խաղում են ծեփամածիկներով, սովորում են խմբում աշխատելու հմտություններ, ինչպես նաև լինել համբերատար և աշխատասեր:
Փոքր խմբերը (4-5 հոգուց բաղկացած) երեխային հնարավորություն են տալիս կատարել ընդունակությունների վաղ բացահայտում, մանկավարժներն էլ կարողանում են աշխատել յուրաքանչյուր երեխայի հետ անհատապես:

Ինչպե՞ս պետք է ընթանա մասնագետի աշխատանքը

Անհրաժեշտ է ճիշտ բացատրել երեխային, թե ինչպես է պետք «հաղորդակցվել այբուբենի հետ»: Այդ նախապատրաստական աշխատանքները պետք է սկսել նախքան դպրոց գնալը՝ 3-6 տարեկանում:

Այս փուլում անհրաժեշտ է աշխատել լեզվական խնդիրների, հնչյունների արտաբերական խնդիրների շտկման և, իհարկե, ընթերցանության 456ուղղությամբ: Երեխայի և մասնագետի պարտաճանաչ հաճախման, մանկավարժի հանձնարարված նյութի պատշաճ կատարման արդյունքում, 15-20 պարապմունք հաճախելուց հետո երեխան կկարողանա ընթերցել:

Կարևոր հանգամանք է, որ նյութը մատուցվի տվյալ տարիքին համապատասխան առաջատար գործունեությամբ: 3-5 տարեկան երեխաներն ինֆորմացիան հեշտ կընկալեն, եթե մանկավարժը կիրառի խաղային թերապիա (օրինակ՝ երեխաները «ճանապարհորդեն» հեռավոր երկրներ, հանդիպեն օտարերկրացիների և իրենց հետ շփման համար սովորեն տվյալ լեզուն):
Այսպիսով, վերոնշյալ խորհուրդների հետևելով` յուրաքանչյուրս տան մի փոքրիկ անկյունում կարող ենք յուրօրինակ զարգացման կենտրոն ստեղծել մեր երեխաների համար:

Պատրաստեց` Անի Գարամյանը
(197 դպրոցի սոցիալական մանկավարժ և «Այբ Բեն Գիմ»
զարգացման ակումբի սոցիալական մանկավարժ)

Նման հոդվածներ

Մեկնաբանություններ

  1. Շնորհակալություն այս կայք ստեղծողին իմ տղան ա՛ս կայքի շնորհիվ շատ ու շատ բաներ սովորեց գրել և կարդալ նկարել և թղթից ինչ որ բան պատրաստել

Մեկնաբանել

խնդրում ենք մուտքագրել Ձեր մեկնաբանությունը!
խնդրում ենք մուտքագրել ձեր անունը այստեղ

Գովազդ

Սիրելի այցելու, եթե դու այլևս ՓՈՔՐԻԿ չես, այլ ՊԱՏԱՆԻ, եթե արդեն քո հետաքրքրությունների շրջանակն ընդլայնվել է և դու ուզում ես տարիքիդ համապատասխան հետաքրքիր հոդվածներ կարդալ, ապա «Պատանի եմ» կայքը հենց այն հարթակն է, որը կհագեցնի քո հետաքրքրասիրությունները։ Այստեղ դու կարող ես նաև ինքդ լինել հեղինակ, ունենալ ու վարել քո բլոգային էջը։ Միացի՛ր պատանիների թիմին։ Դարձի՛ր «Պատանի եմ» կայքի մի մասինկը։

Նոր հոդվածներ