Ո՞ր քաղաքում է առաջին անգամ ի հայտ եկել մետրոն

1863թ. Մեծ Բրիտանիայի մայրաքաղաքում տեղի ունեցավ հիշարժան իրադարձություն՝ բացվեց աշխարհում առաջին մետրոյի գիծը։ Նրա ստեղծման միտքը հղացել է 1843թ. անգլիացի ինժեներ Պրիսոնը։ Սակայն այդ մտահաղացումը նա չկարողացավ շուտ իրականացնել։ Աշխատանքները տարվում էին բաց տարածքներում կամ ոչ շատ մեծ խորություններում։ Սկզբում ռելսերի վրայով երթևեկում էին շոգեքարշներ, և միայն 1906թ.-ից սկսեցին շահագործվել էլեկտրագնացքները։ 1912թ.-ին ամբողջ մետրոպոլիտենը «թարմացվեց»։
Հետաքրքրական է այն հանգամանքը, որ 19-րդ դարում Լոնդոնից հետո մետրո կառուցվեց ոչ թե մեծ ու խիտ բնակեցված մայրաքաղաքներում, այլ այդ ժամանակներում նահանգ հանդիսացող Աթենքում, Գլազգոյում ու Բուդապեշտում։

Ներկայումս մետրոյի լոնդոնյան գետնուղին խիստ փոփոխությունների է ենթարկվել, այժմ այն ունի ավելի քան 300 կայարան և բաժանված է քաղաքի կենտրոնը ծայրամասերին միացնող 6 հատվածների։

 

Ի դեպ…

001metro

Հայաստանում մետրոն սկսել է կառուցվել 1972թ.-ից և շահագործման է հանձնվել 1981թ.-ի մարտի 7-ից։ Ի սկզբանե մետրոն նախագծվել է որպես ստորգետնյա տրամվայի երթուղի, ապա վերափոխվել է մետրոյի։ Երևանի մետրոյի ուղիների ընդհանուր երկարությունը 12,1 կմ է, գործում է 10 կայարան։ Կայարաններից երեքը՝ Սասունցի Դավիթ, Գործարանային և Չարբախ կայարանները վերգետնյա են, մնացած յոթը՝ ստորգետնյա։

 

Երևանի մետրոպոլիտենի կայարանները

[table id=4 /]

Նման հոդվածներ

Մեկնաբանություններ

Մեկնաբանել

խնդրում ենք մուտքագրել Ձեր մեկնաբանությունը!
խնդրում ենք մուտքագրել ձեր անունը այստեղ

Գովազդ

Սիրելի այցելու, եթե դու այլևս ՓՈՔՐԻԿ չես, այլ ՊԱՏԱՆԻ, եթե արդեն քո հետաքրքրությունների շրջանակն ընդլայնվել է և դու ուզում ես տարիքիդ համապատասխան հետաքրքիր հոդվածներ կարդալ, ապա «Պատանի եմ» կայքը հենց այն հարթակն է, որը կհագեցնի քո հետաքրքրասիրությունները։ Այստեղ դու կարող ես նաև ինքդ լինել հեղինակ, ունենալ ու վարել քո բլոգային էջը։ Միացի՛ր պատանիների թիմին։ Դարձի՛ր «Պատանի եմ» կայքի մի մասինկը։

Նոր հոդվածներ