Ամանորը բարձր տրամադրություն, խինդ ու ծիծաղ ապահովող հեքիաթային տոն է։ Հետաքրքիր խաղերը երեխաների տոնը կդարձնեն առավել հիշվող ու գեղեցիկ։ Խաղերին կարող են մասնակցել ինչպես երեխաները, այնպես էլ մեծահասակները։
«Փչում ենք փաթիլների վրա»
Պատրաստեք մի մեծ սկուտեղ՝ վրան մանրացված սպիտակ թղթերով։ Երեխաներին ասեք, որ Ձմեռ Պապը սիրում է սառնամանիք ու ձյուն։ Առաջարկեք երեխաներին փչել սկուտեղի վրա այնպես, որպեսզի բոլոր փաթիլները թռչեն (կարելի է փչել հերթով կամ ամբողջ խմբով միասին)։
«Բռնիր փաթիլը»
Նախապես պատրաստեք գեղեցիկ գունավոր փաթիլներ թղթից։ Այդ փաթիլները մի քանի հատով անհրաժեշտ է նետել օդ, իսկ երեխաները պետք է դրանք բռնեն։ Կհաղթի այն երեխան, ով ավելի շատ փաթիլ կհավաքի։
«Հավաքիր ձնագնդերը»
Գետնին լիքը ձնագնդեր են լցված (պատրաստված թղթից, սպիտակ կտորից կամ բամբակից)։ Երաժշտության ներքո երեխաներն իրենց մոտգի գեղեցիկ տուփերի մեջ պետք է արագորեն հավաքեն ձնագնդերը։ Կհաղթի նա, ով ավելի շատ փաթիլ կհավաքի։
Որպես խաղի շարունակություն կարելի է այդ ձնագնդերըերը նետել միմյանց վրա։
«Ձնագնդերը հասնում են նշանակետին»
Որպես նախորդ խաղի շարունակություն, կարելի է երեխաների դիպուկությունը ստուգել։ Դրա համար մի քանի քայլ հեռավորության վրա տեղադրում եք զամբյուղ կամ արկղ, իսկ փոքրիկները պետք է այդ հեռավորությունից ձնագնդերը նետեն տարաների մեջ։
«Տոնածառեր»
Երեխաներն իրար ձեռք բռնած շրջան են կազմում։ Երեխաներին պատմեք, որ տոնածառները լինում են բարձր և կարճ, լայն և նեղ։ Երբ դուք ասում եք «բարձր տոնածառ», փոքրիկները պետք է ձեռքերը վեր բարձրացնեն, երբ ասում եք «կարճ տոնածառ», փոքրիկները կքանստում են, «լայն տոնածառի» դեպքում պետք է առանց միմյանց ձեռքերը բաց թողնելու մեկ քայլ հետ գնան՝ լայնացնելով շրջանը, իսկ «նեղ տոնածառի» դեպքում՝ հակառակը (մեկ քայլ առաջ)։ Երբ երեխաները խաղի կանոնները լավ յուրացնեն, կարելի է երեխաներին շփոթեցնել խաղի ընթացքում։
«Որտե՞ղ է իմ կոշիկը»
Իտալիայում Բեֆինա փերին երեխաների նվերները տեղադրում է նրանց կոշիկների մեջ։ Երեխաներին առաջարկեք հանել կոշիկները, ապա բոլոր կոշիկները խառնեք իրար։ Հրահանգի ժամանակ երեխաները վազքով մոտենում են կոշիկների կույտին և փորձում գտնել ու հագնել իրենց կոշիկները։ Կհաղթի նա, ով առաջինը կհագնի իր կոշիկները։
«Ծիծաղիր-ծիծաղիր»
Ձմեռ Պապիկը սիրում է, երբ երեխաները ծիծաղում են։ Դուք փուչիկը նետում եք օդ և երեխաները պետք է ծիծաղեն այնքան, քանի դեռ փուչիկն օդում է։ Հենց փուչիկը դիպչի գետնին, ծիծաղը պետք է դադարի։ Խաղից դուրս է մնում այն մասնակիցը, ով չի կարողանում դադարեցնել ծիծաղը։
«Կսառեցնեմ-կսառեցնեմ»
Ձմեռ Պապիկի գլխարկով մեծահասակը փորձում է բռնել երեխաներին, ասելով. «Կսառեցնեմ-կսառեցնեմ քիթիկը», երեխաները պետք է փախչեն՝ ձեռքերով թաքցնելով իրենց քիթը։ Այնուհետ մեծահասակն ասում է. «կսառեցնեմ-կսառեցնեմ այտերը», այս դեպքում երեխաները փախչում են ձեռքերը դնելով իրենց այտերի վրա։
«Նոր տարվա տոնածառ»
Երկու երեխաների (որոնք կլինեն «տոնածառները») հագուստների վրա ամրացրեք 5-7 հատ լվացքի գունավոր կախիչներ։ Դրանք կլինեն տոնածառի զարդերը։ Կապեք փոքրիկների աչքերը։ Երեխաների խնդիրն է հնարավորինս արագ միմյանց վրայից պոկել կախիչները։
«Բռնիր ձնագնդերը»
Երեխաները բաժանվում են զույգերի։ Նրանցից մեկի ձեռքը զաբյուղ է (փոքրիկ տուփ կամ դույլ), իսկ մյուսի մոտ՝ պարկի մեջ լցված ձնագնդեր (պատրաստված ճմրթած թղթերից կամ բամբակից)։ Յուրաքանչյուր երեխա իր զույգին նետում է ձնագունդը, իսկ նրա ընկերը պետք է փորձի այն բռնել իր զամբյուղով։ Եթե ձնագունդը զամբյուղի կողքով է անցնում, ուրեմն այլևս այն խաղի մեջ չէ։ Հաղթում է այն զույգը, ով ավելի շատ ձնագունդ է հավաքել (որոշակի ժամանակահատվածում, օրինակ որևէ երաժշտության ներքո)։
«Գտիր ձմռան վերաբերող բառերը»
Երեխաների մոտ արտասանեք խառը բառեր։ Երեխաները պետք է ծափ տան, երբ լսեն ձմռան վերաբերող բառեր (օրինակ՝ ձյուն, երկուշաբթի, տոնածառ, ծով, սահնակ, Ձմեռ Պապ, աշնանային տերևներ, ձնեմարդ, դելֆին, սառույց, փաթիլ, մկրատ և այլն)։
«Նկարիր ձնեմարդ»
Երեխաների աչքերը կապում եք, և նրանք մեծ թղթի վրա ֆլոմաստերով պետք է նկարեն ձնեմարդ։ Խաղն ավելի հետաքրքիր կդառնա, եթե երեխաները բաժանվեն խմբերի և խմբի երեխաներից յուրաքանչյուրը պետք է նկարի ձնեմարդու մի հատվածը։ Կարելի է առաջարկել նկարել տոնածառ։
«Փաթեթավորիր նվերը»
Խաղին մասնակցելու համար անհրաժեշտ են 2-3 երեխա՝ յուրաքանչյուր խմբում։ Նրանք պետք է զուգարանի թղթով փաթեթավորեն որևէ փոքրիկ արկղ։
«Հաստլիկը»
Երկու երեխա կանգնում են իրար կողք և ձեռքով գրկում մեկը մյուսի գոտկատեղը։ Ստացվում է երկգլխանի հաստլիկ հերոս։ Այդ հերոսին առաջադրանքներ է տրվում, որոնք նա պետք է կատարի՝ օգտագործելով մի երեխայի աջ ձեռքը, իսկ մյուսի ձախ ձեռքը։ Առաջադրանքների օրինակներ են՝ թուղթը մեջտեղից ծալել 2 մասի, պլաստիլինից խնձոր ծեփել, հագուստ հագնել և այլն։
Ես էլ եմ ուզում խաղալ